بهترین ماما همراه قم

نظافت و سمپاشی

بهترین ماما همراه قم

۲ بازديد

 

ماما با کیست؟

ماما به کسی گفته می شود که دوره 60 ساعته مربی زایمان فیزیولوژیک را گذرانده و از مراکز معتبر کشور مانند دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه تهران مدرک مامایی خدمتگزار اخذ کرده است. بهترین ماما مامایی است که می تواند با مهارت های تخصصی خود یک زایمان عالی و رضایت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد که سال ها فراموش نخواهید کرد.

خانم دکتر حوری سادات متفکریان بهترین ماما همراه قم با تجربه 25 ساله در مرکز مامایی ماما میلاد است.

ماما با روش های ورزشی و طب سنتی و نوین برای آماده سازی مادر باردار و روش های مختلف برای کاهش درد مادر آموزش دیده است و با مشاوره و نظارت و تماس های قبل از زایمان سعی می کند شما را با آمادگی و آمادگی برای اعزام به بیمارستان یاری دهد. ممکن است. کند

شعار ما این است که حتی به یک مهمانی تنها نروید زیرا لذت نخواهید برد. روند زایمان با همراهی یک همسر و مامای خوب می تواند بسیار ساده تر و سریعتر باشد. تصور تنها بودن بدون کسی که دستت را بگیرد، بغلت کند و آرامت کند، سخت است.

 

ماما در قم


مامای همراه سرکارخانم حوری سادات متفکریان کارشناس رشته ماماییو دارای مدرک زایمان فیزیولوژیک با سابقه درخشان مامایی همراهی در قم آماده خدمت رسانی به مادران باردار عزیز در تمامی بیمارستان های قم می باشد.


وظایف ماما چیست؟


ماما در قم سرکار حوری سادات متفکریان با روش هایی مانند ماساژ درمانی کمر، شکم و بدن، طب فشاری یا طب فشاری، گرما درمانی یا سرما درمانی، رایحه درمانی و موسیقی درمانی، تمرینات لگنی و استفاده از پوزیشن های متناسب با زایمان، تشویق و همدلی و آرامش باعث می شود زایمان شما سریعتر پیشرفت کند و درد شما را کاهش دهد.

 

وظایف مامای همراه از چه زمانی شروع می شود؟


شما مادر عزیز می توانید از ابتدای بارداری با ماما حوری سادات متفکریان در قم در ارتباط باشید، مشاوره های لازم را دریافت کنید، در صورت داشتن هر گونه شک و ابهامی با خانم مامای خود صحبت کنید تا استرس شما کاهش یابد. و اضطراب ماما شما را از علائم زایمان و درد آگاه می کند و شما را در مراحل و مراحل زایمان طبیعی راهنمایی می کند.

اما وظیفه اصلی ماما همراهی قم در روز زایمان است. هنگامی که روند زایمان و درد زایمان شروع می شود، ماما با شما در تماس است. علائم خطر به شما هشدار می دهد که در صورت بروز این اتفاق به بیمارستان مراجعه کنید و در صورت نداشتن علائم خطر، انقباضات زایمان را در خانه با همسر و خانواده خود و زیر نظر یک زن عاقل تا زمان مناسب سپری کنید.

او شما را راهنمایی می کند که چگونه درد اولیه را در خانه کنترل کنید. به دلیل اینکه برخی از مادران با مراجعه زودهنگام به بیمارستان انرژی خود را از دست می دهند، خسته می شوند، ممکن است به دلیل طولانی بودن مدت بستری شدن در بیمارستان، معاینات متعدد شما را آزار دهد و چون در اکثر بیمارستان ها 99 درصد بیمارستان های قم اجازه حضور همسر را نمی دهند. در کنار مادرتان به شما همسفر نمی دهند، از حمایت عاطفی آنها بهره ای نخواهید برد.
زمانی که زمان مناسب برای ویزیت شما توسط مامای همراه مشخص شد، به بیمارستان می روید و زمانی که دهانه رحم در معاینه واژینال 3 تا 4 سانتی متر باز شد، حوری سادات متفکریان به عنوان همراه در کنار شما خواهند بود. ماما و شما را با روش ها و تکنیک ها راهنمایی می کند. روش های مختلف و موثری که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم به شما در روند زایمان کمک می کند و در سریع ترین زمان ممکن فرزند دلبندتان را در آغوش خود بگیرید.

در زمان هل دادن و تولد فرزند، شما را تشویق می کند که به موقع و درست فشار دهید. توجه به این نکته ضروری است که او تا یک ساعت پس از زایمان در کنار شماست. به شما در برقراری ارتباط با نوزاد و شیر دادن به نوزاد دلبندتان کمک می کند و مراقبت از کودک و مراقبت از بخیه پس از زایمان را به شما آموزش می دهد تا عوارض و مشکلات پس از زایمان را کاهش دهید. تمام علائم هشدار دهنده را به شما اطلاع می دهد که در صورت بروز باید به بیمارستان مراجعه کنید تا آنها را جدی بگیرید و از اتفاقات بدتر جلوگیری کنید.

و در نهایت یک روش پیشگیری مناسب برای جلوگیری از بارداری ناخواسته به شما پیشنهاد می شود.

اگر نیاز به بخیه دارید، ماما بخیه های شما را ترمیم می کند. ماما همراه در روند مصرف دارو دخالتی نمی کند. در بیمارستان های قم اقدامات بالینی از قبیل زایمان، تجویز دارو، بخیه زدن، نمودارگیری و ... انجام می شود. به عهده ماماهای بیمارستان است که تحت نظر و دستور پزشک انجام می شود.

اما هیچ کس دیگری به جز مامای همراه همیشه در دسترس شما نیست تا با شما تماس بگیرد یا پیامک بدهد تا به سوالات شما پاسخ دهد و استرس و اضطراب شما را کاهش دهد.

برای استفاده از دیگر خدمات مرکز مامایی ماما میلاد و خانم دکتر متفکریان روی لینک زیر کلیک کنید.

https://mamamilad.ir/

 

مزایای داشتن ماما در قم


بسیاری از مردم فکر می کنند که در صورتی که تکنیک هایی که ماما در آن تخصص دارد توسط یک متصدی معمولی قابل اجرا نباشد، می تواند یک خواهر یا مادر جایگزین یک فرد آموزش دیده شود. ماما می تواند علاوه بر استفاده از روش های بسیار متنوع و موثر برای پیشبرد زایمان، همراهی دلسوز، مهربان و صمیمی در کنار شما در اتاق زایمان باشد تا با دیدن او احساس کنید که او را می شناسید. برای سال ها، و از حمایت معنوی و عاطفی برخوردار می شوید. از نظر روحی و جسمی سود خواهید برد

استفاده از روغن های مخصوص برای ماساژ قسمت پایین شکم و دوش آب گرم، استفاده از نقاط فشار برای کاهش درد و افزایش زایمان، رایحه درمانی، بیوفیدبک، موسیقی درمانی، آرامش بدن و تجسم و تجسم مثبت برای حمایت و تشویق مادر و اطمینان مادر در مراحل مختلف زایمان همان کار کوچکی است که مامای قمی حوری سادات متفکریان برای شما انجام می دهد تا بزودی عزیز کوچولوی خود را در آغوش بگیرید.

 

هزینه ماما چقدر است؟


هزینه مامای همراه بر اساس تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی قم نرخی در نظر گرفته شده است و تمامی مراکز مامایی باید آن را رعایت کنند و خارج از تعرفه هیچ هزینه ای از مادر دریافت نمی شود. قرارداد باید بین هفته های 32 تا 33 امضا شود و فرم اجاره به شما داده می شود تا اجازه دهید ماما همراه با شما باشد. ماما همراه با تمامی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی قم قرارداد دارد. برای اطلاع از هزینه و نحوه عقد قرارداد با ماما در قم می توانید کلمه ماما با قم را به شماره 09963245048 پیامک کنید تا از هزینه ها و نحوه عقد قرارداد با ماما مطلع شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.