عرضه بهترین قرص آهن خارجی و ایرانی

۴ بازديد

کم خونی چیست و چند نوع است؟


وقتی از کم خونی رنج می برید، پزشک همیشه قرص آهن تجویز می کند. کم خونی یک اختلال خونی شایع است که در آن هموگلوبین یا گلبول قرمز کافی در خون وجود ندارد. هموگلوبین در اتصال اکسیژن به گلبول های قرمز خون که از طریق مویرگ ها به بافت های مختلف بدن می رسد، نقش دارد. از آنجایی که تمام سلول های بدن انسان برای زنده ماندن به اکسیژن متکی هستند، کمبود آن منجر به هیپوکسی و طیف وسیعی از مشکلات می شود. با توجه به این نکات، این بیماری بر اساس پایه های مختلفی طبقه بندی می شود.

داروخانه آنلاین داروچی انواع قرص آهن خارجی و ایرانی را با بهترین قیمت و بالانترین کیفیت عرضه می‌کند.

 

اگر بخواهیم انواع این بیماری را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم، علل کم خونی عبارتند از:

کم خونی ناشی از کمبود آهن (کمبود آهن زمانی رخ می دهد که بدن به اندازه کافی این عنصر را از طریق غذا یا قرص آهن دریافت نکند).
کمبود ویتامین یا کم خونی مگالوبلاستیک (این نوع معمولاً به دلیل کمبود ویتامین B12 یا اسید فولیک رخ می دهد.)
کم خونی آپلاستیک (این نوع یکی از انواع کم خونی نادر است و زمانی رخ می دهد که گلبول های قرمز کافی وجود نداشته باشد.)
بیماری های خونی ارثی (حرکت سلول های خونی داسی شکل دشوار است و لبه های خمیده آنها اجازه حرکت در داخل عروق ظریف را نمی دهد. یکی دیگر از کم خونی های ارثی تالاسمی است).


چگونه بفهمیم که به قرص آهن نیاز داریم؟


سوال اساسی در اینجا این است که چگونه تشخیص دهیم که کم خونی داریم و به داروهای کم خونی نیاز داریم؟ 2 راه برای تشخیص وجود دارد:

علائم کم خونی را در بدن ببینید


کم خونی به معنای سطح پایین گلبول های قرمز در بدن است و نشانه کمبود آهن است. میزان آهن در رژیم غذایی روزانه کودکان، مردان و زنان باید 10 میلی گرم و برای زنان باردار 20 میلی گرم در روز باشد تا فرد دچار کم خونی نشود. در صورت عدم دریافت این مقدار برای جبران کمبود این ماده حتما باید قرص های ضد کم خونی مصرف کنند. علائم کم خونی عبارتند از:

خستگی
رنگ پریدگی
سرگیجه
ضربان قلب سریع
لرز
سردرد
خارش
ریزش مو
آزمایش خون
مقدار گلبول های قرمز سطح سیگنال های هموگلوبین را تعیین می کند و برای تعیین اینکه آیا شما کمبود آهن دارید یا خیر استفاده می شود. اگر هر یک از شرایط زیر را دارید، به احتمال زیاد کمبود آهن دارید و نیاز به آزمایش دارید.

زنان باردار
زنان با خونریزی شدید قاعدگی
نوزادان و کودکان خردسال
بیماران سرطانی
افرادی که مشکلات گوارشی دارند
اهداکنندگان خون

اگر به دنبال پماد ضد درد عضلانی خارجی با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه هستید به داروخانه آنلاین داروچی مراجعه کنید.

 

چگونه بهترین دارو را برای کم خونی انتخاب کنیم؟


اگر به این نتیجه رسیدید که مشکل کم خونی دارید و کم خونی شما ناشی از کمبود آهن یا ویتامین است، قرص های کم خونی ممکن است در درمان شما موثر باشند. انواع مختلفی از قرص های آهن وجود دارد و ممکن است در انتخاب بین برندهای مختلف، فرم های محصول (قرص، کپسول، شربت و غیره) و دوزهای مختلف آهن آنها دچار سردرگمی شوید. موارد زیر می تواند به شما در انتخاب بهترین قرص آهن کمک کند.

بررسی کنید که چقدر آهن نیاز دارید


دوز قرص آهن به سن، جنس، شرایط موجود و رژیم غذایی بستگی دارد. اما به طور کلی:

8 میلی گرم برای مردان بزرگسال و 18 میلی گرم برای زنان است.
زنان باردار به آهن بیشتری نیاز دارند (حدود 28 میلی گرم در روز).
زنان شیرده کمتر از حد معمول به آهن نیاز دارند (9 تا 10 میلی گرم در روز).
همچنین کودکان بسته به سن و جنسیت به مقادیر متفاوتی آهن نیاز دارند.
توجه: مصرف مقدار زیادی آهن برای بیش از 6 ماه توصیه نمی شود مگر با تایید پزشک.

قرص آهن در دوران بارداری


استفاده از قرص های خونساز قوی خارجی و ایرانی در دوران بارداری نکته مهم و ضروری در رابطه با سلامت خود و جنین محسوب می شود. برای تولید سلول های خونی و انتقال اکسیژن به بافت ها، بدن باید مقادیر کافی آهن را از قرص های آهن دریافت کند. در واقع، در دوران بارداری، نیاز بدن به این ماده معدنی افزایش می یابد و افراد نمی توانند آهن مورد نیاز خود را به طور طبیعی تامین کنند.

قرص آهن در دوران قاعدگی


هنگامی که خونریزی قاعدگی رخ می دهد، بدن به آهن بیشتری نیاز دارد تا سطح آهن خود را به حالت عادی بازگرداند و از کم خونی جلوگیری کند. کم خونی در دوران قاعدگی می تواند منجر به علائمی مانند خستگی، ضعف، سردرد و افزایش زمان بهبودی شود. بنابراین، مصرف قرص آهن در طول دوره قاعدگی طبق تشخیص پزشک می تواند به طور موثری به بهبود وضعیت شما کمک کند.

بهترین قرص آهن


بهترین قرص آهن برای هر فرد به نیازهای خاص او بستگی دارد و بهتر است برای تعیین بهترین قرص آهن با پزشک مشورت کنید. اما در بین بهترین قرص های خونساز قوی خارجی و ایرانی، محصولی را انتخاب کنید که فرم آهن مصرفی در آن عوارض گوارشی ایجاد نکند. همچنین در هنگام خرید قرص آهن به دوز دقیق و مدت زمان مصرف آن دقت کنید. بسته به میزان کمبود آهن در بدن، دوز مناسب قرص آهن تعیین می شود.

بهترین قرص کم خونی برای خانم ها


طبق مطالعات انجام شده، زنان بیشتر از مردان از کم خونی رنج می برند. قاعدگی باعث می شود که هر ماه مقدار زیادی خون از بدن خارج شود و به همین دلیل است که بسیاری از زنان از کم خونی فقر آهن رنج می برند. علاوه بر تغذیه مناسب می توانید با مصرف قرص آهن از این بیماری پیشگیری کنید. حتی استفاده از قرص های زینک پلاس که حاوی مقدار قابل توجهی آهن در ترکیب خود هستند، ممکن است بهترین انتخاب باشد. زیرا روی نیز فواید بی شماری برای زنان دارد.

کپسول Sideral Fort Pharmanotra
کپسول های طبیعی ورلد آسان آهن
قرص زندگی طلایی Ferral
کپسول Feful Intrapharm
توسعه شربت هموفر داروسازی
کپسول Sideral Pharmanotra
100 عدد کپسول Bioscient Formax
قرص آهن آیزن آپوویتال
قرص اسید فولیک 800 آپوویتال
مکمل آهن آهنی Vide Barna
شربت هماتوگل گل دارو


بهترین قرص کم خونی برای مردان


همانطور که قبلا ذکر شد، کم خونی به دلایل مختلف رخ می دهد. یکی از بزرگترین آنها عدم رعایت یک رژیم غذایی مناسب و مغذی است. یکی دیگر از علل کم خونی بیماری هموروئید است که اکثر مردان از آن رنج می برند. اما با توجه به نظر پزشک می توان با مصرف انواع قرص های کم خونی مناسب برای آقایان از بروز کم خونی جلوگیری کرد.

کپسول Sideral Fort Pharmanotra
کپسول های طبیعی ورلد آسان آهن
کپسول Sideral Pharmanotra
کپسول Feful Intrapharm
قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس
Sideral Folico Pharmanotra
100 عدد کپسول Bioscient Formax
کپسول مارینوکس آیرون پلاس
شربت هماتوگل گل دارو


بهترین قرص کم خونی برای کودکان


از آنجایی که دوران کودکی دوران بسیار حساسی است، باید به آن توجه زیادی شود. اگر کودک تغذیه مناسبی نداشته باشد و مواد لازم برای رشد بدن در اختیار او قرار نگیرد، مشکلات زیادی در بزرگسالی برای فرد به وجود می آید. کودکانی که تغذیه کافی ندارند معمولا از کم خونی رنج می برند. به همین دلیل، آنها نیز باید شروع به استفاده از انواع قرص های کم خونی متناسب با سن خود کنند. اگر کودک شما از کم خونی رنج می برد، بهترین قرص کم خونی را توسط پزشک برای کودک خود انتخاب کنید.

قطره آهن Ferokids Eurovital
شربت سولفات روی از رازک
مکمل آهن آهنی Vide Barna
شربت Eisensoft Eurovital با طعم کارامل
توسعه شربت هموفر داروسازی
آیرونورم والاس دراپ
شربت هماتوگل گل دارو
شربت فروگلوبین B12، Vitabiotics


بهترین قرص کم خونی بدون مشکل گوارشی


یبوست معمولا با مکمل های آهن همراه است. بنابراین برای رهایی از این مشکل می توانید رژیم غذایی خود را تا پایان دوره مصرف مکمل آهن با فیبر غذایی غنی کنید. از طرفی به دلیل تنوع محصولات حاوی آهن، برخی مکمل ها به دلیل فرم محصول و مواد موجود در آن، مشکلات گوارشی کمتری ایجاد می کنند. برخی از این محصولات عبارتند از:

کپسول Sideral Fort Marmanotra
کیسه لیپوزومی Ferosis Vivation
کپسول Natural World Easy Iron
Sidral Oru Pharmanotra
فارمانوترا فولیکو سیدرال
قرص هلث اید آیرون بیس گلیسینات


قرص خونساز خارجی قوی


درست است که قرص های خونساز قوی خارجی عموماً با کیفیت تر شناخته می شوند، اما امروزه قرص آهن ایرانی با انواع برندها با نظارت دقیق توانسته اند در حد قرص آهن خارجی تولید و عرضه شوند. کیفیت و استانداردهای دارویی البته یکی دیگر از مزایای قرص آهن ایرانی قیمت آنهاست. به دلیل دسترسی آسان تر، تنوع بیشتر و در نظر گرفتن شرایط خریداران، حتی در هنگام خرید بهترین قرص آهن، قیمت قرص آهن ایرانی شما را شگفت زده خواهد کرد. تولیدکنندگان ایرانی در تلاشند تا با ارتقای کیفیت سلامت جامعه کمترین قیمت و بالاترین اثربخشی قرص کم خونی را به شما ارائه دهند.

هشدار قرص آهن


همه کم خونی ها به دلیل کمبود آهن نیست، بنابراین قبل از مصرف مکمل با پزشک خود مشورت کنید. همچنین، اگر از مکمل ها یا سایر داروها استفاده می کنید، مطمئن شوید که داروها تداخل ندارند. به طور کلی داشتن اطلاعاتی در مورد داروهایی که با داروی مورد نظر تداخل دارند ضروری است، زیرا بسیاری از این تداخلات منجر به مشکلات جدی برای سلامت مصرف کننده می شود. میزان مصرف قرص، شربت و قطره برای کم خونی نیز در افراد مختلف متفاوت است و مصرف آن بیش از 6 ماه توصیه نمی شود.

عوارض مصرف قرص کم خونی


بدن ممکن است پس از مصرف مکمل های آهن واکنش هایی را تجربه کند. اگر این واکنش ها بیش از حد و نگران کننده است، حتما با پزشک مشورت کنید. احتمالاً پزشک به شما توصیه می کند که دوز روزانه خود را کاهش دهید. این عوارض ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ایجاد لکه روی دندان
ضربان قلب سریع
معده درد
درد عضلانی
گرفتگی
سرگیجه
یبوست
حالت تهوع


قیمت قرص آهن


قیمت قرص آهن بسته به برند، سازنده، مواد تشکیل دهنده، دوز و شکل محصول ممکن است متفاوت باشد. این تفاوت ها می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی قرص کم خونی نیز داشته باشد. اما اگر می خواهید قرص آهن را با کمترین قیمت تهیه کنید، می توانید با خیال راحت داروخانه آنلاین داروچی را انتخاب کنید. مجموعه  داروچی سعی می کند تمامی محصولات خود را با جدیدترین و در عین حال نازل ترین قیمت ارائه دهد تا عموم مردم به مکمل های سلامت دسترسی داشته باشند. همچنین تخفیف هایی برای قرص های کم خونی ارائه می دهد که شما را شگفت زده خواهد کرد.

خرید قرص کم خونی


داروخانه آنلاین داروچی به عنوان پربازدیدترین داروخانه اینترنتی روش های آنلاین و حضوری را برای شما ایجاد کرده است تا بهترین قرص آهن را خریداری کنید. برای خرید قرص آهن می توانید به داروخانه مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. اما مزیت خرید اینترنتی بهترین قرص آهن این است که علاوه بر برخورداری از تخفیفات ویژه، می توانید بدون اتلاف وقت تمامی اطلاعات محصول مورد نظر خود را مطالعه کرده، از مشاوران داروخانه داروچیّةّ مشاوره لازم را دریافت کرده و حتی تجربیات و نظرات دیگران مصرف کنندگان استفاده می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.